Campus Adfontes - ORF Aufzeichnung | Kampus Adfontes

Im Campus Adfontes durften wir mit den Erstkommunionkindern an einem Bastelworkshop teilnehmen. Zu Beginn - nach Gebet und Gesang - erklärte uns Pfarrer Janez Tratar die Bedeutung der Kartage und einige Ostersymbole. Anschließend wurden Palmbuschen gebastelt und verziert.
Mit den Klienten der Werkstatt Florian stellten die Kinder auch Tonanhänger für die Osterzeit her.
Durch viele, viele Helfer wurde für die Kinder Glaube sichtbar und erlebbar. Herzlichen Dank für den wunderbaren Vormittag.

V kampusu Adfontes smo lahko sodelovali z otroki, ki se pripravljajo na prvo sveto obhajilo, pri delavnici ročnih del. Na začetku - po molitvi in petju - je provizor Janez Tratar razložil pomen praznikov okoli Velike noči in nekatere velikonočne simbole. Nato smo izdelali in okrasili prajteljne.
Skupaj s klienti Florijanove delavnice so otroci izdelovali tudi obeske iz gline za Veliko noč.
Veliko, veliko pomočnikov je poskrbelo, da je bila vera za otroke vidna in oprijemljiva. Najlepša hvala za čudovito dopoldne.